Välkommen Lyckebacken Förvaltning!

Vi är superglada att välkomna Lyckebacken Förvaltning som ny kund hos oss på Propida! De förvaltar ett stort och levande företagsområde i Lund med allt från lager och fabriker till kontor och serviceverksamheter. 

När Lyckebacken letade efter ett ärendehanteringssystem ville de ha något som var enkelt, effektivt och kunde ersätta långa Excel-listor och tidskrävande manuella rutiner. 

"För oss var det viktigt med ett system som är lätt att komma igång med, utan krånglig eller lång startsträcka. Vi ville också ha ett personligt samarbete där vi får snabb och relevant support, samtidigt som systemet kan växa med oss över tid. En annan nyckelfaktor är möjligheten att enkelt bjuda in externa parter, som rörmokare eller elektriker, direkt i ärendet – så att alla inblandade alltid har full koll. Dessutom är kopplingen mellan ärenden och vårt ekonomisystem en viktig del för att få helheten att fungera smidigt.”

– Lee Bayne, Lyckebacken Förvaltning

Vårt samarbete började precis som vi gillar det – med en kaffe på plats. Ida, vår vd, åkte ner till Lund och höll en gemensam genomgång med Lyckebackens team. Där fick vi tillsammans grotta ner oss i deras vardag och se hur Propida kunde stötta dem på bästa sätt.

Idag har Lyckebacken alla sina ärenden samlade i Propida, med tydlig återkoppling till hyresgästerna och full koll på vad som händer i varje ärende. Det sparar tid och skapar trygghet – både för Lyckebacken och deras kunder.

Nästa
Nästa

Nu lanserar vi integration med Fortnox!