Second Home Apartments väljer Propida för smidigare ärendehantering!
När Second Home Apartments kontaktade oss första gången beskrev de en vardag som många som jobbar inom fastighetsförvaltning troligtvis känner igen sig i:
“Vi saknar ett gemensamt felrapporteringssystem. Idag hanteras ärenden via flera olika kanaler som sms, mejl och muntligen, vilket gör det svårt att få en samlad överblick och uppföljning.”
Det ville de förändra – och det har de gjort.
Second Home Apartments är ett lägenhetshotell med 64 rum, egen restaurang, gym, coworking-yta och allmänna utrymmen. En unik plats, lite dold men bara några minuter från stan. Och precis som deras namn antyder – det känns verkligen som ett andra hem.
Med vårt ärendehanteringssystem för fastighetsärenden har Second Home Apartments nu fått ordning på hela flödet för felanmälningar och serviceärenden. Allt som tidigare kom via sms och muntliga meddelanden samlas nu i ett gemensamt system – där både personal och leverantörer enkelt kan rapportera, följa upp och avsluta ärenden.
Det är alltid extra roligt att samarbeta med en kund som har så mycket engagemang och hjärta i sin verksamhet – och vi ser fram emot att följa deras resa framöver.
Här kan ni läsa mer om Second Home Apartments